Bożonarodzeniowe parasole z nadrukiem

Posted on

Parasole z nadrukiem

Parasole z nadrukiem

Boże Narodzenie jest okresem szczególnym w roku. Wielość otaczających ozdób, niecodzienna atmosfera, bogata symbolika, itp., to wszystko elementy, bez których nie ma tych świąt. Atmosferę panującą w okresie Bożego Narodzenia wykorzystują także reklamodawcy do promowania własnych usług oraz produktów. Można wówczas skutecznie dystrybuować gadżety reklamowe, nawiązujące do symboliki bożonarodzeniowej. Gadżetów takich może być bardzo wiele. Część z nich cieszy się większą popularnością, część nieco mniejszą.

Warto zobrazować powyższą tezę za pomocą przykładu. Bożonarodzeniowe parasole z nadrukiem sprawdzają się znakomicie zarówno jako przedmioty przyciągające uwagę przechodniów z daleka, jak i udane podarunki wręczane potencjalnym klientom. Oba zastosowania są równie ważne.

Rzecz jasna, parasole z nadrukiem bożonarodzeniowym powinny nawiązywać do symboliki tych świąt, jak wszystkie gadżety wówczas produkowane. Taką symboliką są np. choinki, ozdoby choinkowe, bałwanki, Święty Mikołaj, itp. Takiego rodzaju nadruki powinny takie parasole posiadać. Ich kolorystyka także powinna nawiązywać do atmosfery świątecznej lub zimowej, tzn. powinna być utrzymana w jasnych, stosowanych barwach, zaś sam nadruk może być jaskrawy i wielobarwny.

Jeśli chodzi o metody dystrybucji, rozdawanie takich parasoli jest bardzo dobrą metodą, ponieważ pomaga propagować konkretne firmy i ich ofertę, natomiast przez odbiorców – potencjalnych klientów – jest to traktowane jako bożonarodzeniowy upominek. Każdy chętnie przyjmie tego rodzaju upominek również dlatego, że parasolki są przedmiotami bardzo powszechnymi w użytkowaniu.

Druga z metod – eksponowanie reklamy przez parasole z nadrukiem wystawione na widok przechodniów z daleka – także jest skuteczna, ponieważ wśród wielu reklam emitowanych dookoła, klient wyłapie tę, która najbardziej go interesuje, jeśli oczywiście dany parasol taką właśnie reklamę przedstawia. Owa widoczność jest warunkiem koniecznym, jeśli reklama taka ma być opłacalna dla reklamodawcy.

Tags: , ,